Ads 468x60px

сряда, 14 април 2010 г.

Интервю с Gerardo Boscarino: Музиката достига душата ни!





Gerardo Boscarino и Facundo Mohrr, двама от най-добрите диджей и продуценти, които Аржентина е имала щастието да притежава, най-накрая посетиха родината ни, за да подарят на българските фенове едно незабравимо парти. Gerardo Boscarino бе така любезен да даде специално интервю за феновете си в България.


Това е първото ти посещение в България. Хареса ли ти страната и Черноморието?

Всъщност, за да бъда честен, не успях да видя много от страната, тъй като пътуването беше кратко, но с удоволствие бих посетил София и повече. Иначе, много ми хареса това което видях, пътувайки от Варна до Слънчев бряг - наистина страхотни пейзажи. Също така, прекарах страхотно по време на престоя си в Слънчев бряг. Там е хубаво място за почивка, а плажовете са великолепни. Всичко е толкова пълно с живот и забавление! Страхотно е!

Как беше партито и какво мислиш за българските клъбъри? ( каза ми на партито, че сме луди, а Facundo- “great people, mania rocks”)

Партито беше едно от най-добрите на които съм пускал, и това е защото, както казах, българските клъбъри са луди, могат да танцуват и да се забавлават с часове! Също така клубът е невероятен, има страхотна звукова система, пулт, всичко е първокласно!

Как и кога реши да станеш DJ ?

Решаващия момент, в който знаех, че ще стана диджей беше първата нощ, когато отидох да се забавлявам в “Nocturno” (клуб в град Tucuman) през 2003 година. Винаги съм намирал пускането за интересно, а и вече слушах електронна музика, но тази нощ нещо в мен се промени.Тогава отидох при resident диджея на клуба - DJ Titan, който тогава беше гадже на сестра ми, и го помолих да ме научи да пускам. Той ме научи на основните неща за един следобед в неговия дом и това беше...два месеца по-късно бях вече resident в същия този клуб.

Какви са плановете ти за 2008 година?

Все още не съм планирал много, но имам няколко международни участия през следващите месеци. Също така, ще продължавам да бъда resident в клуб “La Boite”, в моя град Tucuman. Възнамерявам да наблегна и на продуцирането, а скоро очаквайте да издам и няколко нови парчета, които вече съм завършил. И накрая, но не последно място, разбира се, ще продължавам да миксирвам за радио шоутата, в които участвам.

И накрая, ако трябва да опишеш музиката си с три експресивни думи, кои ще са те?

Не смятам, че музиката трябва да се описва с думи като deep, dark, groovy, etc. (дълбока,тъмна,ритмична и др.). Ще използвам тези три думи за да кажа: Достигаща душата ти!

Повече информация за Gerardo Boscarino и Facundo Mohrr, можете да намерите в myspace профилите на звездите:

http://www.myspace.com/gboscarino

http://www.myspace.com/facundomohrr

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

TRANSLATE

CONTACT ME:

milenasavcheva@gmail.com